Peraduan Semasa

Kuasai Kesegaran Dengan Rexona dan CLEAR

By Mrs Aiyra - Khamis, 8 Disember 2016 No Comments
R&C

Salam warga peraduanmalaysia,

Hari ni admin nak share peraduan gabungan meletop antara Rexona dan CLEAR iaitu peraduan Kuasai kesegaran dengan Rexona dan CLEAR.
Peraduan Bermula 1 Dec sehingga 30 Dec 2016.

Macam mana nak join?
 

Beli
Pek Rexona / Clear bernilai RM15

Jawab
jawab (2) soalan mudah
1) Adakah Rexona memberikan anda 0% peluh dan kesan (Ya / Tidak)
2) Adakah CLEAR memberikan anda tiada kelemumur dan minyak? (ya / Tidak)

MMS/ Whatsapp
Hantar jawapan yang betul bersama nama, no MyKAD bersama gambar resit pembelian ke 011-2629 2160. Peserta akan mendapat balasan mesej melalui aplikasi WhatsApp dalam tempoh 72 jam (hari bekerja). Jawab YA/TIDAK kepada mesej Notis Privasi yang akan diberikan oleh pihak Penganjur dan sertakan butiran peribadi seperti Nama Penuh, No. Kad Pengenalan, Alamat Penuh dan E-Mel.

HADIAH
Anda berpeluang memenangi hadiah keseluruhan bernilai sehingga RM100,000!!
R&C

HADIAH MINGGUAN & PENEBUSAN
Hadiah Utama Peraduan:
Samsung S7 Edge x 4 pemenang

Hadiah Utama Harian:
Casio G Shock GA110 x 2 pemenang setiap hari (44 pemenang keseluruhan)

Hadiah Kedua Harian:
Ray-Ban Wayfarer x 2 pemenang setiap hari (44 pemenang keseluruhan)

Hadiah Ketiga Harian:
Baucar tunai bernilai RM100 x 6 pemenang setiap hari (136 pemenang keseluruhan)

Hadiah Saguhati Harian:
Hamper Rexona Clear bernilai RM50 x 10 pemenang setiap hari (220 pemenang keseluruhan)

**Setiap Pemenang yang terpilih hanya berhak memenangi satu (1) Hadiah peraduan sahaja (yang mana nilai yang tertinggi) dan untuk Hadiah Saguhati Harian, pemenang boleh memenangi lebih dari SATU (1) kali.

Penting

Untuk menyertai Peraduan ini dan agar berpeluang memenanginya, semua Peserta hendaklah membeli mana-mana jenama REXONA/CLEAR yang bernilai minima RM15 di dalam satu (1) resit pembelian dari mana-mana gedung/pasaraya besar/kedai runcit yang mengambil bahagian layak untuk satu (1) penyertaan.
  • Setiap pembelian minima RM15 (di dalam satu resit pembelian) layak untuk satu (1) penyertaan; manakala setiap nilai resit dalam gandaan RM15 (yang seterusnya) layak untuk satu (1) penyertaan.
  • Sebagai contoh: resit pembelian produk Unilever yang bernilai/berjumlah RM120 (di dalam satu resit) membolehkan peserta layak untuk lapan (8) penyertaan.
  • Setiap pembelian yang bernilai (dalam gandaan) RM15 pada mana-mana produk yang mengambil bahagian akan diberi satu (1) mata. Peserta hanya perlu menghantar satu (1) penyertaan (untuk setiap resit pembelian) sahaja walaupun nilainya lebih dari RM15. Pihak penganjur akan mengambil kira jumlah pembelian oleh setiap peserta.
  • Setiap resit pembelian untuk produk yang mengambil bahagian yang melibatkan perpuluhan sen tidak akan diambil kira.
  • Sebagai contoh: Resit pembelian produk Unilever yang mengambil bahagian yang berharga RM60.30 akan dikira sebagai empat (4) mata sahaja.

Peserta yang mempunyai jumlah mata terkumpul tertinggi bersama dengan jawapan yang betul kepada soalan yang tertera di dalam borang penyertaan/laman sesawang, akan dipilih sebagai Pemenang Keseluruhan/Harian.


Maklumat lanjut, sila ke laman web rasmi peraduan

No Comment to " Kuasai Kesegaran Dengan Rexona dan CLEAR "