Peraduan Semasa

Antabax: Pertandingan Tepukan Kesihatan Kebangsaan 2015 (CLAP For Health 2015)

By Mrs Aiyra - Khamis, 28 Mei 2015 No Comments

Antabax rangkaian produk penjagaan diri antibakteria yang dipercayai dan inovatif, sekali lagi memperkenalkan inovasi dalam mendidik dan memberi kesedaran mengenai kebersihan dengan memperkenalkan satu inisiatif kesedaran dan pendidikan dengan Pertandingan CLAP 2015/ Tepukan Kesihatan.

Pertandingan ini bertujuan menggalakkan peserta mendalami teori dan amalan kebersihan diri melalui irama, pergerakan dan penghafalan tujuh langkah mencuci tangan. Kajian mendapati sesuatu perbuatan perlu dilakukan berulang kali untuk menjadi tabiat. 

Pertandingan CLAP membantu membina Muscle Memory, melalui perbuatan yang berulang kali mengikut irama.

Hadiah-Hadiah Menarik Menanti Anda!

Pemenang hadiah utama untuk setiap kategori akan menerima:-
3) 1x hadiah utama wang tunai bernilai RM5,000 berserta hamper produk Antabax dan sijil penyertaan
4) 1x tempat ke-2 wang tunai bernilai RM2,000 berserta hamper produk Antabax dan sijil penyertaan
5) 1x tempat ke-3 wang tunai bernilai RM1,000 berserta hamper produk Antabax dan sijil penyertaan

Jumlah hadiah tunai keseluruhan pertandingan bernilai  RM32,000 !!

Terma dan Syarat
1) Pertandingan ini dibuka kepada penduduk Malaysia,berumur 7 tahun (kategori sekolah) dan keatas, kecuali staff Lam Soon Edible Oils Sdn Bhd dan agensi berkaitan termasuk ahli keluarga terdekat.

2) Pertandingan bermula Mei 7, 2015 hingga Julai 31, 2015. Penyertaan yang diterima selepas tarikh penutupan adalah tidak layak. Talian undian akan dibuka sehingga seminggu selepas tarikh penyertaan berakhir iaitu Ogos 7, 2015 

Anda nak menang pertandingan ini? Penting: Klu dari penganjur
Penganjur dengan jelas dan bermurah hati menyatakan klu mereka. Disini dikongsikan klunya:-

Penting! Sila Baca
6) Sekiranya dua peserta mengemukakan video yang sama (identical), pihak penganjur akan menyiasat dan sekiranya tidak dapat dipastikan siapa pemilik asal karya, penyertaan kedua-dua peserta akan dibatalkan.

7) Dilarang menggunakan sebarang instrumen muzik seperti piano, guitar, keyboard atau music minus-1. Bunyi hanya boleh dihasilkan menggunakan tangan, kaki, suara, atau objek lain seperti botol Antabax, cawan dan lain-lain selain alat muzik konvensional. Peserta dikehendaki menggunakan perkusi (Percussion) di dalam video yang dihasilkan. 

8) Penyertaan boleh dilakukan secara individu atau berkumpulan dan tiada had maksimum jumlah peserta didalam satu kumpulan.

9) Peserta perlu melakukan pergerakan, memakai pakaian, dan lagu yang sopan. 

10) Video tidak mempunyai sebarang visual, muzik atau lirik yang dilarang, perkataan kesat, lucah atau tidak sesuai yang boleh menyentuh isu-isu sensitif yang boleh menggangu keharmonian masyarakat, agama, kaum, negara, jantina (i.e sexist).

Baik klu dah kami tahu, sekarang...

Bagaimana untuk Menyertai
11) Untuk menyertai pertandingan ini, peserta perlu ‘LIKE’ Laman Facebook Antabax.
12) Peserta perlu menghasilkan video sepanjang seminit (1 minit).  30 saat pertama peserta Wajib menggunakan lagu Tema Gosok-gosok Antabax dan  30 saat kedua, peserta boleh memilih sebarang lagu pilihan dan memuat naik video tersebut ke laman Facebook Antabax (https://www.facebook.com/NewAntabax)

(Pssstttt....penganjur kongsi tip menang lagi!)

--> Maklumat mengenai Video pertandingan

13) Persembahan yang dihasilkan hendaklah mengikut irama lagu Tema Gosok-gosok Antabax (30saat) dan satu lagi lagu yang dipilih (30 saat). 

14) Video hendaklah didalam format MP4 bersaiz tidak lebih dari 25mb dan wajah peserta hendaklah kelihatan di dalam video tersebut.

Untuk maklumat lanjut boleh layari ke: https://www.facebook.com/NewAntabax

No Comment to " Antabax: Pertandingan Tepukan Kesihatan Kebangsaan 2015 (CLAP For Health 2015) "